Så är det :)

Hej! I dag är jag på bättre humör ;) det hjälpte att prata med nån som var lite äldre & klokare än jag själv .......nu tänker jag inte ödsla någon energi på människor som inte är värda det! Däremot kommer jag att ta det med vederbörande när vi träffas öga mot öga. Raka rör är melodin. :) För som en vän sa:
"Vem äger problemet?"
Just precis! Hittade så passande ord på fejjan i dag:
 
Sant eller hur? Sen fanns det en till som jag inte hittade igen men det stod något i stil med att Människor som mår bra har inget behov av att förlöjliga eller trycka ner andra människor!
 
 
Också ett sätt att se på det! :)
 
Här har vi lugna stunden för tillfället. Jennifer är med sina kompisar på stan och Julius är på fotbollsskolan.Det var avslutning i dag med parad genom staden. Judith har nyss klivit upp och Joline sover ännu. Vi har trist & tråkigt väder så man känner sig lite mossig men vi håller tummarna för en vecka med strålande sol nästa vecka när vi drar på semester :)
Vi har hunnit vara förbi på dagis & gett varsin blombukett till våra underbara fröknar. Jag tyckte att flickorna hade lite kläder i skåpet hemma ;) jo då ........ dom hade hela hyllan med extra kläder full på dagis så dom tog vi hem nu under sommaren. Till hösten lär det behövas kompletteras bland klädhögarna i alla garderober :) every year!
 
Men först njuter vi av sommaren! Hoppas att ni har det bra och har en riktig trevlig midsommar!! Kram på er! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0