Helgen :)

Helgen kom & gick i en rasande fart. Lite bilder ;)
På lördagen när jag kom från jobbet så klädde vi på oss och gick en sväng på marknaden. Det blåste jätte kallt. Judith var isande kall om händerna när vi sen kom in i värmen.
Strumpor är ett måste ! Jag vet inte vem i den här familjen som äter sockar för vi är alltid utan!
Dessa underbara tröjor fick brudarna ! Det är allpacka-ull ( hur det nu stavas) och fanns även till vuxna. Jag förstår dock inte vem i hela friden som planerar in en marknad helgen innan både barnbidrag & löning!!! VARJE ÅR!! Judith & Joline tackar moster Byllan så hjärtligt :)
Även dessa hundar fick dom :) Dom skäller och skuttar och för ett fasligt liv :) Märta var mycket fundersam vad det var för något.
 
Jag ska åka förbi på möbelaffären snarast och inhandla olja till bordet! Det måste oljas in ordentligt så att det återfår sin fina yta! Inte det smartaste med ett ekbord med små barn :( vi torkar bordet typ 40 gånger per dag. Vi köpte nya köksmöbler när Julius var 7 år för då tyckte vi att vi hade haft små barn färdigt :) jo men titta hur det gick! Det ångras inte :) Barnen är ju det bästa man har! På återseende :)
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fina o varma koftor. Hampus fick en liknande förra året.

2013-03-20 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0