Lite bilder från pimpelturen.

Trudilu! Här är jag igen :) Jag har fått flera frågor vars uppdateringen är så nu kommer det ett inlägg :) Dessa fina foton har jag fått låna av Jennifer. Hon har fotat med sin iphone & jag tycker att den tar jätte fina bilder. Vi har i alla fall haft en underbar helg! Judith var startklar direkt vi vaknade på fredagsmorgon så jag var ganska trött i öronen innan Crille & de större barnen kom hem så vi äntligen fick packa bilen & åka. Då sprang Judith runt med sin blåa smurfryggsäck på ryggen och skrek: Kom nu allahopa!!!
Sen var vi ju tvungen att stanna & tanka lite också - det var inte populärt :) Varenda kund som okq8 hade just då har nog hört oss ;)
 
Tjaha :( något fel verkar jag göra för jag får inte alls bilderna från Jennifersdator att vilja poppa upp här. Så jag får helt enkelt ta fram den lilla skruttdatorn & ladda över bilderna från kameran.
 
I dag har jag varit & fixat lite saker så att påskharen har något att lämna ;) Jennifer & Crille har varit efter middagen & fixat lite påskris så vi har pyntat riset & gjort lite påskfint! Joline hann disikera ett ägg med en kyckling i som skulle ha hängt i påskriset. Kycklingen tappade huvudet & resten av det som var i var utplockat. Återkommer snart med kort från min egen kamera. Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0