Fullt upp :)

I dag har vi haft tvättstuga :) titta vilken glad hjälpreda som hjälper till :)
 
Vi har hunnit vara sjuka , hör inte till vanligheten att mamman i den här familjen erkänner sig besegrad och är hemma från jobbet på grund av sjukdom. Men men i bland händer det!
 
Dessutom drabbades jag av städbacillen :) och har tvättat bort hela mastodontes högen med tvätt , har storstädat & rensat bort massor från våran stora skrubb! Det blev väl en 3 svarta sopsäckar som åkte på tippen! Oj vad glad man blir när man rensar och ser vilken skillnad det blir! Flickorna är jätte glada och smiter in i skrubben direkt dom får chansen :) Nu är det ju till & med en gång där inne så man tar sig in! :D
 
Jag har rensat och gjort i ordning så gott det nu går i våran hall som är pytte liten! Byrån är på plats & likaså varsin back på hyllan så att man lätt hittar sina saker.Tog fram vårjackorna åt Judith & Joline - insåg till min stora bestörtning att dom är i minsta laget! Ärmarna ser ganska korta ut! Funderar om jag skulle antingen beställa nya eller titta här på stan MEN samtidigt tänker jag att det är så kort period nu som dom behöver den. Det känns lite som att jag väntar tills hösten och köper nya jackor då när höstnyheterna ramlar in. Hmm det tåls att fundera på!
 
Det är snart skolavslutning så man måste se till så att de stora har något fint att sätta på sig. :) Det är väl bara drygt en månad innan det är dags för att sjunga "den blomstertid nu kommer " innan barnen får ett välbehövt sommarlov! Jaja det var en snabb uppdatering :) På återseende ;) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0