Fredagskväll ;)


Vi har haft fullt ös i dag! Morfar kom och skjutsade Jennifer till bussen annars var tanken att jag & Julle & brudarna skulle ha kört henne men pigan ringde morfar. Usch vad det känns i mammahjärtat att släppa i väg henne! Ja, jag vet att hon klarar sig men jag tycker att det är jätte jobbigt att släppa . Hönsmamma så det sjunger om det! Men men nu är tösen hemma igen! Nöjd & glad - tjejerna hade haft en toppen dag i Luleå . Jag messade dock till Anna att hon kunde träffa på en välbekant unge i vimlet på stan. Sen vet jag ju att hade det varit något hade extra mamman Anna ryckt in. Lite back-up måste man ju få ha ;) Jennifer hade handlat jätte fina kläder och hade varit och ätit gott så med andra ord en nöjd unge , mamman är nöjdast nu när alla barnen är hemma. Små brudarna har lagt sig efter att vi hade tittat en film ( super valparna ) och nu ska vi andra äta glass & se om det finns nån ny film att se! Ha en trevlig fredagskväll! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0