Trött trött trött


Min minsta lilla goding har tagit sig en power nap på soffan. Hon satt i mitt knä och tittade på Young Einstein , till slut hörde jag på andningen att det var god natt ;)    Anledningen att jag känner mig trött & less är att det alltid är något som stökar! Nu har min rygg bestämt sig för att jäklas :( dessutom har våran lilla bil gått sönder och det var inte värt att börja lägga dom tusen-lapparna på att laga den så vi hittade en likadan bil fast en kombi med trasig koppling. Så den var vi och hämtade när vi for till Boden sist. Så vi flyttar över det som behövde fixas från våran gamla bil till den här . Så funkar det ett tag i alla fall ( eller bästa fall ) då kom nästa sak : storbilen gick sönder ! Morr ! Den har låtit som en riktig raggarbil i några dagar men nu har crille haft den på jobbet och lagat den. I morse så slog jag i gång diskmaskinen :( den verkar också ge upp ! Den tömmer inte vattnet så jag kröp på golvet med en mycket strejkande rygg och rengjorde silar o det jag kom åt. Nähä då fastnar den mitt i programmet i stället! Med lite tur kanske crille kan fixa den när han kommer hem. För jag vägrar att köpa en ny diskmaskin så här just före jul! Då blir det att handdiska & det känns inget vidare till jul. Förlåt ! Vilket gnällinlägg! Mallan! Du ska få se julpyntet snart ;) men nu ska jag bege mig till tvättstugan ! Jag tror banne mig att någon har tömt sin tvättkorg o våra ;) har hur mycket tvätt som helst! Så då är det skönt att få gå till tvättis och få det torrt samtidigt! Dom andra får hjälpa mig att bära men resten fixar jag. Jaja på återseende! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0