Löningsdag & fredag :)

Japp kan det bli nå bättre ?! Eller jo jag hade ju kunnat vara ledig i helgen & kunnat följa med familjen till stugan ;) men men ..... Jag jobbar i helgen och det går bra det med för jag trivs ju med jobbgänget! Sen är det ju dessa helger som ger lite extra i börsen :) har ett gäng med bilder 
Nya skorna är uthämtade ;) direkt jag hade märkt dom så hämtade flickorna dom så nu håller dom på att gå in dom :) 
Julles jacka ! Hoppas att den är lika varm som den verkar ;) 
H&M paketet är uthämtat! 
Judith tyckte så om den röda tröjan med katten. 
Velourpyjamas , helt perfekt när vi ska till stugan 
Tights , kjol och strumpisar. Kjolen & strumpbyxorna var på erbjudande när jag ringde så dom halkade också med. Medans jag var i väg & gjorde ärenden så var flickorna hos morfar. Där trivs dom ;) mormor var inte hemma men hon var väldigt efterfrågad ! Brudarna ville inte alls åka hem när det var dags för det. Men väl hemma fick dom rusta på där ute innan det var dags att gå in och äta lite lunch ! 
Julles Bob utan dyna ser lite lustig ut ....... Kanske tomten måste fixa en ny eller åtminstone en ny sits ?! 
Riktiga uteungar ! Jag har betalat in räkningarna,fyllt på mobiltelefoner och fixat Julles skolkort! Jag tyckte att det var jätte bekvämt att kunna gå in och välja bild & sen göra en direktbetalning! Då är det ju redan bortbetalt ! Nu ska jag packa lite kläder till barnen inför helg i stugan. Judith har redan varit & tjatat om att byta till nya kläder ! Där är dom väldigt olika ! Joline - hon traskar glatt på i kläderna jag lägger fram och bryr sig inte om hon blir lite smutsig ;) Judith ska byta direkt hon får lite vatten på sig. Jaja dags att göra lite nytta här ! Har varit på cirkelträning med Johanna & Ingela i tisdags , min träningsvärk är grym! Kan knappt sätta mig ! Men då vet man ju att det har tagit! Kan bara konstatera att kondition är en färsk vara , fort tappar man den ! Men nu kör vi det racet igen ! På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0