Onsdag 2 oktober

Vad tiden rusar i väg , redan oktober ! Den här månaden fyller våran förstfödda 14 år ! Måste klura ut vad vi ska ge henne i present ;) hon har lämnat ett gäng med önskemål så vi får se vad vi hittar på ! 😊      I går innan jag skulle i väg på eftermiddagsskift så hann jag med att luncha med Kristina på Nittaya ! 
Det var såå gott ! Dessutom trevligt sällskap ! Vi brukar försöka klämma in en lunchdate  lite då & då . Nästa vecka tänkte jag försöka ta en promenad till henne med Tulta 😊 , hon är Tultas uppfödare och har kvar mor & syster till Tulta. Det är så härligt med människor som ger energi 😊! Det är dom man ska ha runt sig ! Jag har eftermiddag i dag också så om en timme ska jag föra Judith & Joline på dagis. Vi har hunnit mysa , måla och fika tillsammans ☺️. Skönt att ha nån enstaka kväll så att man kan skutta runt i pyjamas lite längre ! Jag har även hunnit med det vanliga plocket , kört en tvättmaskin och diskmaskin ! Skönt att få undan ! Mormor förgyllde flickornas dag i går : 

Hon var in på Kappahl och hittade prinsesstrosor till sina prinsessor ! Judith hade önskat sig liknande från h&m katalogen så lyckan var stor när mormor tog fram dom . Judith har inte alls blöja nu ! Inte på nätterna heller! Joline brukar ha på nätterna & i bland på dan när vi går ut för hon är inte så intresserad av att gå på pottan ! Olyckor händer ! Men det kommer nog för henne också snart , det blev ett bakslag under sommaren & jourdagis ! Jaja nu ska vi börja klä oss 😀. Jag lovade att springa in på skolan med Julius ryggsäck som han hade glömt hemma. På återseende. Tjingeling 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0