Skolfoto på Jennifer !


Skolkorten på den äldsta av juvelerna kom i dag 😄 underbara kloka pigan ! Julius har fotat sig först i dag och flickorna hade fotografering först den 6/11 ! Jag har pratat med fotofirman , fotografen och även med dagis så de två större syskonen får gå ner på dagis så att vi får en syskonserie på hela syskonskaran 😃! Tidigare år har vi inte tänkt på det utan bara fotat Judith & Joline tillsammans. Men så klart att vi vill ha ett kort på alla 4 tillsammans!  Judith sover ännu !!! Men hon känns inte varm i alla fall. Vill inte väcka henne när hon inte är frisk. Skoldagen hade gått bra ! Ingen hade varit dum med lilleman , han bekände dock att han själv hade pratat i klassrummet så det pratade vi om & det skulle han tänka på hädanefter ! Han vill göra om på sitt rum och inte ha kvar loftsängen så jag funderar på att sätta ut den på blocket. Jag har sagt att vi kan göra en planering och skriva ner vad han skulle vilja ha till sitt rum. Man får inte allt på en gång men lite då & då ! Kalla det muta 😉 men jag kallar det en morot ! Sköter man sig så kan man få lite extra i bland ! Så nu sitter han vid köksbordet och ser ut som en professor 😃 planering var det ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0