Tisdagen 😄

Jaha den hĂ€r tisdagen bara försvann i ett rasande huj 😉 som alla lediga dagar! Judith blĂ„ste pĂ„ & sov i 3,5 timmar ! Det brukar hon inte ! Om hon har feber Ă€nnu i morgon sĂ„ kommer jag att ringa vc eller BVC för dĂ„ vill jag nog att dom tar lite prover pĂ„ henne. Vi har haft lilla julafton hĂ€r 😉 . Mormor & morfar har varit till LuleĂ„ i dag. Jag hade bett dom gĂ„ in pĂ„ h&m för att se om det fanns tvĂ„ pack lĂ„ngkalsonger. Jag hade rabattcheckar pĂ„ 200kr just pĂ„ h&m. 
LĂ„ngkalsonger 😀 ! 
Även detta hade mormor & morfar hittat ! Byxorna Ă€r finare i verkligheten Ă€n pĂ„ bild ! Super fina ! 
Extra handskar hade dom fyndat pĂ„ stadium! Kanon bra ! Det behövs alltid ! Dessutom börjar vi ha sĂ„ kallt nu sĂ„ fingervantarna Ă„ker snart i byrĂ„lĂ„dan ! Julius hade fĂ„tt boxerkalsonger som han ville ha för sig sjĂ€lv 😉! Jennifer fick inget nu men mormor har lovat henne att dom ska gĂ„ pĂ„ stan nĂ€r hon fyller Ă„r sĂ„ jag törs lova att hon blir kompenserad 😃! Flickorna Ă€lskar ju doktor macstuffins pĂ„ Disney junior sĂ„ dom har börjat leka doktor! SĂ„ dom har Ă€ven fĂ„tt varsin doktorsvĂ€ska 😊 glĂ€djen var stor ! Mormor & morfar har blivit grundligt undersökta innan dom for hem ! 
Doktor Judith med doktorsglasögon 😄 
Doktor Joline tar sig en kaka mellan patienterna 😉. Vem vill bli undersökt !? Dagens höjdpunkt kom nĂ€r vi satt & Ă„t middag och Crille sĂ€ger att hans bror hade berĂ€ttat att vĂ„ran son & hans son hade affĂ€rat i helgen! Jo visst tyckte jag att Julius sparbössa var ovanligt full nĂ€r jag var in pĂ„ hans rum och jag sĂ„g kusinens fotbollsalbum liggandes pĂ„ skrivbordet. Men jag tĂ€nkte att han hade glömt den. Tills middagen kom & deras business kom pĂ„ tal ! Jo dĂ„ Julle hade sĂ„lt en fingerboard-ramp med en fingerboard för 170kr. Kusinen hade nog tömt sin spargris 😳för det var i enkronor. Även fotbollsalbumet ingick i nĂ„gon affĂ€r. Det visste inte ens förĂ€ldrarna om sĂ„ dom höll ju pĂ„ att svimma ! Pappa & farbror tog sig ett snack med sönerna om att det var inte ok att sĂ€lja saker som man har fĂ„tt ! Förbjudet att göra affĂ€rer i sĂ„ unga Ă„r ! Jag tror att min son brĂ„s pĂ„ sin morbror 😃😃😃 ! Julle fĂ„r vĂ€xa och mogna nĂ„t Ă„r till innan han ger sig in i den branschen ! Mormor skrattade och berĂ€ttade nĂ€r min bror hade fĂ„tt köpa rejĂ€la vinterskor med sin farmor & sen skulle han gĂ„ och byta storlek. Det slutade med att han hade kommit hem med en stor fĂ„gelbur med fĂ„glar i ! Jaja ungar ! Nu ska jag ta en liten fröken i famnen och sĂ€tta mig i soffan. Det vet ni ju hur det slutar 😉 natti natt pĂ„ er ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0