Underbar helg 😄

Glömde tyvĂ€rr kameran sĂ„ ni fĂ„r hĂ„lla till godo med mobilbilder 😉! Vi har haft en underbar helg i alla fall ! 
Dagarna har vi haft ganska fint vĂ€der & varit ute en hel del !Stugmys & syskonkĂ€rlek nĂ€r det Ă€r som bĂ€st! KvĂ€llarna har vi myst pĂ„ i stugan & testat nya kaminen ! Helt ljuvligt vilken vĂ€rme det blir nĂ€r man eldar ! Jag hade gĂ€rna haft en kamin hĂ€r hemma just nu för jag gĂ„r runt & smĂ„ fryser hela tiden ! 
Flickorna har haft anvĂ€ndning för sina fina tröjor som min moster har gett dom ! 
Molly , Tulta och MĂ€rta har ocksĂ„ haft en toppen helg ! Tulta Ă€lskar att ligga framför kaminen - undra om hon var katt i sitt förra liv 😉
SĂ„ hĂ€r snygg var Judith pĂ„ pottan 😘 trosor pĂ„ huvudet ! 
Sen somnade de smĂ„ tillsammans pĂ„ fredagskvĂ€llen 😊
Joline - en ganska vanlig syn nĂ€r hon somnar i matbordet. 
DĂ„lig bild men detta var pĂ„ söndagsmorgonen inne hos farmor & farfar ! 
Som sagt vi har haft en toppen helg ! Vi har blivit riktigt bortskĂ€mda av farmor med god mat som palt,laxlĂ„da & kycklinggryta ! Men som vanligt gĂ„r alla lediga helger pĂ„ tok för fort ! Pappan i familjen har jagat sĂ„ han har vi dess vĂ€rre knappt hunnit se men det kompenseras med Ă€lgkött till frysen dĂ„ jaktlaget hade god tur i helgen !NĂ€hĂ€ nu ska jag se klart Wallander-filmen pĂ„ fyran! Ha en bra söndagskvĂ€ll pĂ„ er ! Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0