All text till inlägget med grattiskorten försvann ? ?

Jag hade skrivit ett relativt långt inlägg till bilden med grattiskorten men det kom inte med ?! Så jag gör väl ett nytt försök! Jag kom på att jag har lovat visa vad fina kort flickorna fick från dagis när dom fyllde år ! Det visar hur väl deras fröknar känner dom och ser deras olikheter ! :) jag har skrivit det förr & skriver det igen : vi har världens bästa dagis ! Vi har haft turen att få ha alla fyra där och mamma är så nöjd ! Jaha - flickornas samarbete var inte av det positiva slaget i dag ! Oftast brukar Judith komma & berätta om Jollan hittar på något ofog men nu har nog inte hon heller hunnit med - Joline har börjat gå på toaletten direkt hon har en chans och hämta ut schampon , tvålar - ja det hon kommer åt. I dag hade hon hämtat schampo och satt i sin gröna fåtölj , hade smort in sig själv,fåtöljen och golvet. Judith blev jätte arg för det var ju prinsess- schampot ( rosa flaska från barnsängen ) ! Jag var ju tvungen att ta och skölja av Joline , sen rengöra röran i vardagsrummet. Det tog sin lilla tid . Sen hade jag tänkt gå & dricka en välförtjänt kopp kaffe ! Kommer i köket och får se en grön Judith ? Då hade hon passat på att låna min påfyllningsbara diskborste och skruvat upp korken där bak . Sen hade hon ( i hennes mening ) hjälpt mig att skura deras spis! O'boy ! Samma procedur : stoppa ungen under kranen och sen få spisen ren . Jag kan upplysa den som undrar att koncentrerad Yes i dom mängderna är jätte jobbigt att få bort ! Tapeten i köket blir aldrig mer vad den har varit :( dom hinner massor dessa små troll ! Nu ska jag dammsuga & skura här . Tvätten ska också få sig en genomgång. Tjingeling på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0