Fredag 27 september


Min fina kille 😃 korten frĂ„n fotbollscupen i Kalix kom i gĂ„r ! SĂ„ jag mĂ„ste inhandla fotoramar. Vad roligt att dom fotar bĂ„de enskilda foton och ett lagfoto 😉. Han lĂ€ngtar redan till nĂ€sta sommar. Ja hörni , jag tĂ€nkte uppdatera redan i gĂ„r men kvĂ€llen bara försvann i ett huj ! Jag & Eva-Lena var ju pĂ„ zumban och vi kĂ€mpade pĂ„ ganska bra! Vi hoppade och studsade , nĂ€r vi var fĂ€rdig med det & stĂ€llde oss pĂ„ vĂ„ra platser igen sĂ„ vĂ€nder sig Rancy om. Hon tittar pĂ„ mig & sĂ€ger : " bra ! Bebisen vill ocksĂ„ dansa ! " med en tydlig nick mot min mage ! Jag höll pĂ„ att dö dĂ€r jag stod , förklarade att jag inte var gravid utan bara tjock! Vad sĂ€ger man ?! I den rosa trĂ€ningströjan jag hade sĂ„g jag nog ganska stor ut sĂ„ nu struntar jag i fina trĂ€ningsklĂ€der ! Fram med gamla stora t-shirtar! För fast jag Ă€ndĂ„ har gĂ„tt ner nĂ„gra kilon sĂ„ har jag fortfarande mage ! Den lĂ€r jag fĂ„ kĂ€mpa med lÀÀÀnge! Kanske inte sĂ„ konstigt efter hur jag sĂ„g ut under graviditeten med tvillingarna. Jag förklarade att jag har stor mage efter att ha fĂ„tt tvillingar 😳. " hur mĂ„nga veckor Ă€r dom dĂ„? " var nĂ€sta frĂ„ga. Det var ganska beklĂ€mmande att berĂ€tta att dom var 3 Ă„r gamla! Jaja jag kĂ€mpar ju med det ! Men den rosa tröjan ryker all vĂ€rldens vĂ€g ! TrĂ€ningsdagboken Ă€r Ă„terinförd i fall ni undrar 😇. En av mina parhĂ€star pĂ„ jobbet hade sökt semester nu i veckan, helgen och nĂ€sta vecka. Vi undrade sĂ„ klart varför - barnen gĂ„r skola & taskigt vĂ€der! Hon behövde vara ledig & skulle bara vara hemma. Hon  blĂ„ste oss ! Med besked dessutom! I gĂ„r pĂ„ fejjan ( allt fĂ„r man veta via fb) sĂ„ visade det sig att hon & gubben hade slagit till och bytt ringar pĂ„ toppen av Dundret! SĂ„ nu drar dom i vĂ€g pĂ„ smekmĂ„nad ! Stort grattis till Mia & Glenn ! Ha en underbar resa ! Nu fick jag frĂ€mmande sĂ„ vi hörs senare! Tjingeling 😉

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0