Good morning på er !

Här är det full rulle 😃. I dag är jag ledig från jobbet men ni vet ju hur det är 😉 då bokar man in allt som man inte hinner dagarna man jobbar ! Så i dag väntar en teater med mina småbönor ! Det var så snällt att dagispersonalen tänkte på dom fast dom egentligen var ledig. Så jag far dit med dom :) för första teatern kan man ju inte missa ! Sen har jag en dejt med Anna Bell - frissan ! Efter det ska jag på ett möte ! Så dagen är fullspäckad ! Mormor & morfar ville låna brudarna medans jag har frissabesök och när jag far på möte så det tackar vi för ❤️. Dom ringde från affären i går och berättade att overallerna och handskarna skulle komma om 10 - 14 dagar men tyvärr gick det inte att få tag i mössorna. Så det blir att fundera på vad jag ska hitta för mössor .  .  .  .  Men nu slog det mig att dom kanske kan ha mössorna från förra året. Jag ska göra en liten check av vintersaker senare i dag. Det föll snöflingor i går morse och även i morse. Inte så många men tillräckligt för att man inser att snart är vi där ! På sätt & vis ganska skönt när snön kommer för det blir lite ljusare. Hellre snö som stannar än höstslask ! Jaja nu ska vi klä oss och börja ta oss i väg till teatern 😉. På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0