Grodan boll ?! 😊


SĂ„ hĂ€r sĂ„g det ut i gĂ„r kvĂ€ll nĂ€r jag smög in i sovrummet för att lĂ€gga mig ;) vilken stil barn kan ha nĂ€r dom sover :) dĂ„ var den Ă€ntligen hĂ€r : den lediga helgen ! Efter tvĂ„ tuffa schemaveckor sĂ„ Ă€r den efterlĂ€ngtad ! Alla normala mĂ€nniskor passar nog pĂ„ att vila & ta det lugnt - Ă„tminstone sova sĂ„ lĂ€nge dom fĂ„r . Men tjugo i sex var jag klarvaken och det snurrade i huvudet alla saker jag har tĂ€nkt hinna med i dag ! Efter att ha haft jĂ€rnet i 2 veckor sĂ„ har jag svĂ„rt att varva ner. Just före klockan 7 kom lilla Jollan upptassande och sen kom dom pĂ„ rad 😄 , Jennifer klev upp alldeles nyss. SĂ„ nu ska vi Ă€ta frukost och sen mĂ„ste jag ta itu med stĂ€dning & tvĂ€tt ! Först hade jag & barnen tĂ€nkt Ă„ka till stugan dĂ€r pappan redan Ă€r men vid nĂ€rmare eftertanke sĂ„ struntade jag i det. En titt runt i lgh sĂ„ insĂ„g jag att stĂ€dningen försvinner inte medans jag Ă€r borta ,det kĂ€nns sĂ„ trist att komma hem pĂ„ söndag med all stĂ€dning kvar & sen börja jobba pĂ„ mĂ„ndagsmorgonen igen. Det ska jag roa mig med 😀! Det Ă€r skönt nĂ€r man vet att det Ă€r gjort ! Jag har i alla fall hunnit fundera & förhoppningsvis fĂ„tt fĂ€rdigt med vinteroveraller till Judith & Joline i Ă„r. AffĂ€ren skulle ringa mig pĂ„ mĂ„ndag nĂ€r det gĂ„r att ordna leverans. Jag ska se sen om jag sĂ€tter mig vid datorn om jag kan lĂ€gga ut en bild Ă„t er ;) jag har blivit lite slö pĂ„ att idas starta vĂ„ran sega gamla dator nĂ€r det gĂ„r sĂ„ bra att blogga via telefon. Ha en bra lördag pĂ„ er ! Tjingeling â˜ș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0