Guess who ? 😄


Gissa vem av brudarna som var full av blĂ„bĂ€r nĂ€r jag hĂ€mtade hem dom i dag ? ? Ja dĂ„ sĂ„ klart att det var Joline 😀! Men i dag hade utevĂ€sten som dom anvĂ€nder pĂ„ dagis tagit vĂ€rsta smĂ€llen - tror inte att fröknarna behöver fundera vem av barnen som har haft den 😊. Vi har jobbat fm och sen jĂ€rnet pĂ„ dagis och hĂ€mta hem bönorna. Hem , göra mat och det dĂ€r som man gör varje dag! Jag hade sagt Ă„t Julle att vara hemma Ă€ven i dag för han var varm & lĂ€t jĂ€tte tĂ€t i gĂ„r kvĂ€ll. NĂ€r jag ringer hem klockan 8 svarade han inte i telefon - nĂ€ dĂ„ han var i skolan & sa att han kĂ€nde sig bĂ€ttre! SĂ„ lĂ€t det inte! Men han hĂ€vdade det och han tyckte nog att det var urbota trist att vara hemma sjĂ€lv. Men det hade gĂ„tt bra och han hade massor att berĂ€tta medans jag lagade middagen. Jennifer har stĂ€dat sitt rum och kaninburen 😃. Det blev sĂ„ rent & fint dĂ€r inne ! Efter middagen sĂ„ ville Judith bara vara med sin stora syster. SĂ„ dom gick pĂ„ Jeffes rum och jag hörde hur glad Judith var dĂ€r inne. Sen kom hon ut och visade att Jennifer hade flĂ€tat hennes hĂ„r 😀. Hon var jĂ€tte nöjd! Den dĂ€r magen har ocksĂ„ skött sig efter middagen , jag började bli lite orolig för det var fjĂ€rde dagen utan pottbesök med nr 2. ÄndĂ„ fĂ„r hon laktulos varje dag. Ska man höja dosen ? Nog bör man vĂ€l ha avföring varannan dag Ă„tminstone ? Nu Ă€r hon inte lika hĂ„rd i alla fall. Joline har varit som fastklistrad vid Disney Junior 😊. Skönt att den lilla kravallen kan ta det lugnt i bland ;) . Jaja nu vĂ€ntar sĂ€ngen och en ny arbetsdag i morgon. Hoppas att huvudvĂ€rken som jag har haft sen middan ger med sig tills i morgon för pĂ„ em har jag en hygien-utbildning pĂ„ 4 timmar ! Natti natt pĂ„ er ! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0