Har man inte jobb . . . . ;)

Så skaffar man sig ! Vi gjorde nämligen hemmagjord pizza i går och när pizza nr 2 skulle ut ur ugnen så råkade nån 😳 vicka plåten varav fyllningen gled av & så klart hamnade i ugnen :( så skura ugnen står på agendan i dag. Eller när jag glömde bära undan en hel hög med rena handdukar och Joline tyckte att man grisar saft på golvet och torkar med de rena handdukarna. Jaja vila får man göra i graven som min mormor brukade säga. Älskade mormor - vad jag saknar henne! Jag var in på Lindex här i veckan & dom hade kampanj på vissa kläder : ta 3 betala för 2. Så flickorna fick sig lite extrakläder till dagis, sköna plagg. Ha det så gott ! Tjingeling 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0