Mössorna passade 😃



Skönt ! En utgift mindre 😉 ignorera min stökiga bĂ€nk i bakgrunden ! Jag har börjat , Ă€ntligen , gĂ„ i genom pappershögarna frĂ„n skĂ„pen. Har till och med varit pĂ„ dollarstore i gĂ„r & inhandlat 2 nya pĂ€rmar och register sĂ„ att man fĂ„r full koll pĂ„ alla papper. Det tar sin lilla tid vill jag lova MEN oj sĂ„ skönt nĂ€r det Ă€r fĂ€rdigt ! Nu ska jag förbereda middagen fĂ€rdigt eftersom jag & en arbetskompis ska fara pĂ„ zumba i dag 😄! Jag gör efter bĂ€sta förmĂ„ga och om jag nu inte kan alla steg sĂ„ gör det inget 😊. Roligt kommer vi att ha i alla fall ! Det var dock lite dum tid : 16.30 men genom att vi fĂ„r gĂ„ 10 ggr för 150 kr sĂ„ försöker jag Ă€ndĂ„ lösa det. Annars kostar zumban 90 kr gĂ„ngen sĂ„ det Ă€r ju en vĂ€sentlig skillnad ! Det Ă€r via kommunens fritidsklubb vi fĂ„r gĂ„ till det priset. Jag tĂ€nkte ju som ta tag i det hĂ€r med trĂ€ningen igen ! Min rygg blir mycket bĂ€ttre nĂ€r jag trĂ€nar 😉. MĂ„ste ju berĂ€tta att tandlĂ€karen med Julius gick strĂ„lande ! Tjuriga ungen vĂ€grade bedövning - undra just vem han brĂ„s pĂ„ 😇. Men det gick bra ! I oktober har Judith & Joline fĂ„tt tid sĂ„ dĂ„ fĂ„r vi se hur det gĂ„r 😬! PĂ„ Ă„terseende! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0