Stolt mamma 😄

Jag hade en glad tös som kom hem med ett prov hon gjorde förra veckan : 

DĂ„ fĂ„r man som mamma vara stolt ! I synnerhet nĂ€r geograf och kartor inte Ă€r mammans starka sida ;) 38 / 38 wow vilken stor tös jag har ! Hon kĂ€mpar med sin skola ! TĂ€nk nĂ€r hon gick i fyran & fick veta att hon skulle bli stora syster - vilket stökande ! Men det gav sig ! Nu Ă€r hon det lugnaste som gĂ„r i ett par skor ! I vĂ„ras nĂ€r sonen stökade pĂ„ sĂ„ var jag ofta bekymrad pĂ„ jobbet , mina arbetskamrater klappade mig pĂ„ axeln och sa att det ger sig ! Jag hoppas att vi Ă€r pĂ„ vĂ€g dit ! En enda hemringning hittills och dĂ„ handlade det om att han inte hade velat jobba pĂ„ matten och dĂ€rför inte hunnit klart ! Jag sa att det Ă€r sjĂ€lvklart , varje dag , att lĂ€rarna skickar hem det man inte hunnit! Nu Ă€r sonen pĂ„ fotbollstrĂ€ningen och jag tror nog att den bidrar till en lugnare unge 😄. Barnen lĂ€r sig massor av att hĂ„lla pĂ„ med sport av nĂ„got slag :) Julles glosförhör : 
Det kĂ€nns bra i mammahjĂ€rtat ! Det lönar sig att vara en besvĂ€rlig mamma och bry sig i allt ! 😄 Nu ska jag bada tvĂ„ smĂ„ troll inför dagis i morgon ! Tjingeling pĂ„ er ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0