April april ..... 😃

Jaha fĂ„ se vilka aprilskĂ€mt som kommer i dag dĂ„ ;) 
Jag har Ă€ntligen en ledig dag och har en hel del att ta itu med hĂ€r hemma. TvĂ€ttmaskinen fĂ„r jobba och jag har varit & fyllt pĂ„ förrĂ„det med tvĂ€tt och sköljmedel. Jag mĂ„ste titta i genom barnens garderober och se vad som mĂ„ste förnyas. Egentligen skulle jag behövt Ă„ka pĂ„ stan och kollat gummistövlar Ă„t töserna men vi fĂ„r se vad jag ids 😉. 

Vi har en tjej pĂ„ jobbet som fyller 40 Ă„r i dag! Stort grattis till Camilla ! Vi uppvaktade henne redan i fredags eftersom hon har semester i dag. 

Hon tycker om tulpaner sĂ„ denna bukett blev bra. 

Hittade ett kort pĂ„ en lilleman nĂ€r han var bebis 😘 . Vi pratade just pĂ„ jobbet i gĂ„r om hur fort tiden gĂ„r. Visst kĂ€nns det som att man vill stanna den en stund i bland ?! 

Tja vad sĂ€ger man ?! Julles glasögon ser ut sĂ„ hĂ€r :( men det tyckte han var pappas fel för pappa hade sagt att dom skulle vara pĂ„ nĂ€san. Att sen sonen hade satt dom i fickan nĂ€r han var och Ă„kte snowboard , ramlat och att dom dĂ„ hade gĂ„tt sönder hörde tydligen inte hit 😳 . Ja ungar ! Vi fĂ„r nog snart klippkort pĂ„ specsavers ........ 
Jennifer Ă€r jĂ€tte nöjd med sina nya glasögon och hon har inte haft huvudvĂ€rk sen hon fick dom nya. 
Men nu ni ...... Det Àr inte sÀrskilt ofta jag bjuder pÄ kort med mig sjÀlv pÄ men hÀr ska ni fÄ ett :

Det Ă€r nĂ€r vi döpte Jennifer och giftade oss i december -99 . VĂ„ran första lilla trollunge som Ă€r söt som socker ❀! 
Jaja nu ska jag köra ett race hĂ€r och plocka golven, fixa tvĂ€tten. Sen ska vi Ă€ta lunch och mysa framför teven en stund. Ha en underbar dag ! PĂ„ Ă„terseende! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0