Plaskvatten

När vi skulle hämta töserna från dagis i dag så möttes vi av två droppandes blöta barn men dom var lika lyckliga som dom var blöta! Joline upplyste oss snabbt om att det fanns plaskvatten på dagis :) 
Först tänkte vi åka direkt på stan och inhandla galonbyxor modell större som går över overallerna men med två blöta barn så skippade vi det ganska fort. Crille började med maten & jag tog med mig Julius och for på Kappahl & dojan. Så tills i morgon har dom nerpackat rosa galonbyxor i hämgselmodell och nya fodrade stövlar :) jag tänkte köpa ofodrade men det fanns inte i rätt storlekar så då blev det fodrade. Vi får köpa vanliga stövlar sedan. 

Väl hemma så skulle allt provas direkt! Men jisses vilket liv det blev när jag skulle märka Judithsstövlar :(  . Lilla damen blev arg som ett bi ! Som tur var kom mormor & morfar med nybakade bullar som mormor hade bakat tidigare i dag. Så det blev go fika efter maten och sen tog Judith sin tillflykt till morfar:

Där läste dom sagor - Judith säger att hon & Joline är prinsessor och morfar är kung 😃. 
En dag när vi var hos mormor & morfar så låg morfar och vilade , flickorna skulle väcka honom och vi bad dom att dom skulle låta morfar vara för att han mådde inte bra. Judith sa ingenting då men när morfar steg upp en stund senare så säger hon åt morfar att han får aldrig åka till hundhimlen. Lilla gumman ❤️. 
Jaja nu ska jag gå och duscha, sen ska jag lägga mig i soffan & se om det är något på tvn. På återseende! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0