Härliga lördag ☀️

Det är en härlig höstdag i slutet av augusti . Jag jobbar min natthelg så jag har kommit hem på morgonen. Har hunnit tvätta två maskiner , varit och handlat , kört hem mor och även slagit in två paket för sonens räkning eftersom han var bjuden på kalas i dag 😉 . Full rulle som vanligt ! Min höft bråkar i dag - jag har varit till sjukgymnasten tidigare i veckan och fått tips om hur jag ska göra men i dag verkar inget hjälpa . Jag har en ny tid hos Lena ( sjukgymnasten ) om två veckor. Jaja vi får se vad som händer. 
Jag skulle ju på Intersport och köpa jacka & överdragsbyxor till brudarna . Dom hade annonserat ett set för 599kr men när jag kom dit så fanns det inte i rätt storlekar och färgerna som dom visade i annonsen var klara & fina. Men i verkligheten var dom ganska daskiga . Morr morr. Jag struntade i det och gick över på Lindex i stället. 

Hittade jacka och byxor för setpris 399kr i stället. Dessutom sa tjejen i kassan att jag hade 50kr bonus på mitt Lindex-kort så glad i hågen for jag hem och tyckte att jag hade sparat 450kr . Det förstod inte riktigt maken - hur jag kunde spara genom att handla 😉 . 
På tisdagen efter jobbet så for jag på en gång till min kusin som jag hade lovat hjälpa med att göra smörgåstårtor till hans födelsedag på ondagen. På onsdag var vi så klart på 40 års kalas :


Här är vi på väg med nya kläderna 😃. 
Älskade ungar ! 
Jennifer har varit i väg på sin fjällvandring som skolan gör varje år med niorna. Hon kom hem på fredagen och verkar ha haft det bra! 

Dom har promenerat till Trollsjön. Jag har fått dessa bilder av henne 😉 

Vid silverfallet hade dom ätit frukost på fredagsmorgon. 

På torsdagsmorgon fick jag ett sms åt henne att jag skulle visa detta kort åt Judith & Joline . Så Joline önskade sig en uggleunge 😉 , direkt när vi hämtade Jennifer från bussen frågade Joline efter sin uggleunge och kunde inte alls förstå varför stora syster inte hade med någon hem. 
Jaja nu ska jag hänga lite mer tvätt och sen börja förbereda middagen ! På återseende! Tjingeling 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0