Lycksele


Här var vi just framme i stugan och hade packat upp. En jätte fin stuga! När vi bokade så stod det att det var med älvutsikt. En lekpark stod just nedanför så vi kunde sitta på altanen och dricka kaffe och ha full koll på juvelerna samtidigt ! 

Toppen ! Flickorna tyckte nog att dom var stora när dom fick gå själv 😉

Här är vi på väg på äventyr ! 

Bara den äldsta som saknades . 

Det första vi gjorde när vi kom in på djurparken var att åka tåget. Vi har varit dit 2005 och då ville Jennifer åka tåget men vi sa att vi skulle åka senare och när vi sen kom och skulle åka så var det trasigt så nu gjorde vi det på en gång ! När vi skulle ner från rovdjursberget så var det ganska brant och dålig väg så det guppade på ganska bra! Alla barn började se blek ut och höll i sig. Utom vårat lilla fartvidunder Joline som gapskrattade och skrek "oboy!" Det tyckte hon var jätte roligt! 

När vi kom tillbaka till campingen så stannade vi till i receptionen och åt glass ( mamman syns i spegelbilden ) 

Samma dag vi kom till campingen så hade dom stor loppis där efter vägen och även ett klädstånd med nya kläder . Där fastnade jag & Jennifer . Hon köpte några tröjor och jag hittade mig en tunika. Jag köpte även ett par lila tights/leggings. Jag provade dom lite senare och då står Judith bakom mig. Det gick inget vidare ...... Rätt var det var så konstaterade den rara ungen bakom mig :
" Nähä mamma är för tjock- dom är för SMÅ!!" 
Tack tack ! Hela campingen hörde henne ! Så jag ska höra om mamma kanske vill ha dom. 

Solnedgång från våran altan. 
Flickorna har mycket att berätta på dagis nu. På återseende! Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0