Mera bilder

Jag passar väl på att tömma bort kort från telefonen ..... 

En dag gick åt på lyckolandet ! Där hade dom karuseller och jätte stora klätterställningar , rutschkanor m.m  här åker Joline elbåt ! 

Judith var också med så klart ! Tyvärr så kom det regnskurar just den dan ! Så det regnade på ganska rejält mellan varven. 

Kusinerna roar sig 😃. 
Min syster och hennes familj kom ner på torsdagskväll så vi har hunnit umgås med dom hela helgen. Det var jätte roligt så det ska vi absolut göra om! 
Okej ! Kanske en liten förklaring : min pappa som fanns där sen jag var tre år gammal och som jag såg & ser som min pappa var ju inte min biologiska pappa. Min biologiska pappa har jag inte haft dess mer kontakt med utan bara lite då & då under åren. Jag har alltid vetat att det är min pappa men som barn så tyr man sig till den trygga som alltid finns där med råd och tröst . Man kan inte komma efter 20 år och hävda att man är pappa om man inte varit en del av barnens uppväxt. Så min pappa som jag räknar som pappa och som barnens morfar gick ju bort i cancer i maj. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket varenda dag !! Min biologiska pappa gick bort i april 2010 när jag väntade flickorna . Men i alla fall så hade han en flicka till som är något år yngre än jag. Så vi visste om varandra men vi fick riktig kontakt 2010. Så det känns bra ! Tyvärr kan man väl känna i bland att bakom biologiska pappan så fanns det en hel släkt som man missade. Men men ...... Min faster var så glad att träffa mig på begravningen så vi pratar lite då & då. Jag träffar två av mina farbröder då & då samt deras fruar och mina kusiner. 
Angela har två barn :Anton & Melissa så barnen har två kusiner. Anton fyller 7 år och Melissa är nån månad yngre än tvillingarna . 

Här är kusinerna 😃! Dom har haft jätte roligt ! Så vi ska försöka träffas oftare så att ungarna också får träffas 😉. 

På campingen kunde man hyra trampcyklar och det verkade vara väldigt populärt ! Stallet var alltid tomt men till slut lyckades vi hyra. Judith tog sig en åktur med Julius . 

Joline åkte med Jennifer . Sen upptäckte hon att det fanns en spak hon nådde - handbromsen ! Sen bromsade hon lite då & då 😃. 

Längst fram Jennifer och Melissa , Joline sitter i korgen fram & där bakom syns Judith & Julle . 

Anton körde en egen. 

Angela & Melissa tog sig oxå en åktur runt campingen. 
Det var omtyckt !! Den dubbla med korg framme var ganska tung att trampa. Men bra träning 👍! All träning är bra träning och har man då glada barn på köpet så är det väl helt okej ! Jaja nu ska jag fixa lite frunch ! På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0