Fredagsmys !

Jag jobbar hela långa helgen så vi får passa på att mysa i kväll 😉 jag har jobbat fm i dag , det var ganska skönt att komma på jobbet efter att ha varit hemma med mina sköna bönor den här veckan ;) jag hade ju ringt i går och sagt att jag jobbar själv och att flickorna kommer på dagis. När morgonen kom så var Judith varm som en kamin :( så då tog crille vab i dag. Tur att man kan dela upp det hela. Men det har inte varit nå större sjuka med henne i dag , de små liven har varit mer vilda än tama i dag ! 
Vi skulle få fint främmande efter middagen så Jennifer bakade underbara muffins med choklad i ! Sen kom vårat främmande : mormor & morfar och Laila & Casper ! 
Godingarna ;) 
Joline ville bara vara i famnen hos sin favorit ! Mormor så klart! Sen ville hon dessutom bara äta grädden & chokladkrosset på muffisarna! Sen pekade hon efter en ny - gissa livet som blev när hon inte fick en ny ;) Julius har varit i väg på disco ! Oj oj det ska börjas i tid ;) nu är han hemma och verkar ha haft ganska roligt! Jaja nu ska vi ta lite fredagsmys och titta fångarna på fortet ( på kanalboxen) klart att man måste se när både Kalla och Mattson är med ;) ha en underbar fredagskväll på er! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0