Ny vecka - nya tag !

Jaha men då är det ju dags att leva upp till lite nyårslöften ;) jag har slutat röka - jaja jag har faktiskt tjuvrökt några men nu får det vara färdigt med det ! Jag har varit ganska flitig att ta mig ut att promenera. Man måste ju börja nånstans och kondition är som sagt en färskvara - fort tappar man. Jag har sökt på nätet efter en träningsdagbok men hittade inget som jag tyckte var rätt så jag har tillverkat en egen :) min arbetskompis höll på att svimma och påpekade lite fint att det finns så fina appar till telefon. Men nä jag är stenålders när det gäller vissa saker ;) papper & penna funkar i alla lägen :) ! Hänger dagboken dessutom på typ kylen så känner man ju suget att få dit kryss för dagen! Har man en app i telefonen ser jag det inte på samma sätt. Dessutom har jag faktiskt en app i telefonen som heter endomondo ;) 

Den slår jag i gång när jag går ut så ser jag hur långt jag har gått och hur lång tid det tagit 

Man tycker ofta att det känns som att man har gått mycket längre men när man tittar så var det inte så långt :) 

Så i dag är det promenad & träningsdagbok som gäller innan kvällsskiftet. Förutom hinna vara med barnen och tvätta undan en stor tvätthög ! På återseende! Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0