Onsdag 29 januari ;)

Vilka klämkäcka rubriker jag kommer på ;) eller hur ?! Kan börja med att berätta morgonens skratt : Jennifer hade sovmorgon så hon ville att jag skulle förhöra henne på musikprovet som hon har haft i dag. Det var vilken grupp olika instrument var i till exempel gitarr - stränginstrument m.m. Judith satt och upprepade allt vi sa . När vi var klara så säger ungen " och vilken grupp tillhör mamma ?! " vi blev lite ställda och hann inte med en förklaring förrän hon själv kom med svaret: "hon är en tuta!"  Kan man hålla sig för skratt ?? Det kunde inte jag! Undra just om det var en komplimang ;) i dag kom äntligen våra personliga almanackor som jag & Jennifer hade beställt ;) jag hade ju en förra året och var toppen nöjd med den så det blev en ny ;) : 
Jag var dock super stressad när jag satt och gjorde den för flickorna var i 300 blås just brevid ;) nästa gång jag gör en så tar jag det när de små ljuva trollungarna sover! Jennifer satt i lugn o ro & fixade till sin : 
Så hon har sin lilla kompis kiwi på framsidan! Joline har varit piggare i dag , lillnäsan rinner lite grann men hon har ingen feber i alla fall. Jaja nu ska jag ta en varm dusch. På återseende! Tjingeling 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0