Söndag 26/1

Kanske dags för en uppdatering 😉 jag har haft ledig helg men det har varit så kallt ute så vi har hållit oss inne i helgen ! Nu har vi -23 grader och det kan väl vara ganska okej om det inte blåser! Vi har haft -34 grader i lördags. Brrr! Jag var in på dollarstore & handlade lite lördagsgott, tvättmedel, skölj och skurmedel i fredags. Jag har varit så trött på mina köksgardiner så detta har jag också fyndat på dollar : 

Gardiner för 100kr längden, kuddar i samma tyg till soffan och en filt i rostfärg som jag sköt fast på soffan. Tulta hade gnagat ett stort hål mitt på soffan :( så det blev lite bättre. Jag var in på tygclippet en dag och tittade på gardiner men 500kr för två längder passade sig inte just nu men attans vad dom var fina ! I morgon är det äntligen den efterlängtade löningsdagen! ;) jag har gjort färdigt räkningarna så dom är det bara att betala in & föra över pengar till matkontot och sen var det roliga över :) ! Jag hämtade ut ett paket åt brudarna i fredags : 
Klänning & tights ;) här har vi en liten dam som ÄLSKAR klänningar! 
Mimmi pigg är också en favorit! 
Detta ska dom ha på dagis i morgon. 
Ett par söta extra byxor hamnade också med. Jag tycker att jag får mer kläder för pengarna när jag beställer från h&m än att handla här i stan! Fast både Lindex & Kappahl har underbara barnkläder! Jag var in en sväng i veckan och jag hade lätt kunnat shoppa en hel del men men ...... Jag visste att räkningshögen var ganska stor den här månaden så det var bara att snällt lämna det på hyllorna. Sen är det väl så att våra barn har kläder men det är ändå alltid roligt att handla barnkläder! Det är min last ! Mitt tvättberg är av modell Everest igen så jag matar tvättmaskinen med allt jag hinner! I kväll ska jag unna mig ett varmt bad när flickorna somnar! 
Ska ge mina fötter en rejäl omgång ;) men före det ska vi bjuda mormor & morfar på middag ! Jag ska göra enchiladas , så jag ska bara ta mig en kopp kaffe och sen börja med maten. Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar om mimmie byxorna Vill så gärna ha såna men hittar ej .Om dom e för små så skulle jag jätte gärna vilja köpa dom om du kan tänka dig o sälja?

2015-03-06 @ 22:59:00
Postat av: Anonym

Hej jag undrar om mimmie byxorna Vill så gärna ha såna men hittar ej .Om dom e för små så skulle jag jätte gärna vilja köpa dom om du kan tänka dig o sälja?

Svar: Hej ! Hör av dig på min mail så löser vi det ! Min mail är : [email protected]
Jessan

2015-03-06 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0