Tisdag 28 januari

Måndagsmorgonen kom och vi gjorde oss klara & for med flickorna på dagis. Sen åkte vi vidare på varsitt jobb. Vid halv 9 så ringer min mobil & då var det från dagis. Yngsta lilla trollungen verkade inte pigg och hade bara velat sitta hos fröknarna , sen hade hon lagt sig i soffan  & somnat ?! Så då var det bara att ta vab och fara & hämta hem töserna. Joline var blek och verkade inte alls pigg. Hon somnade på kökssoffan när vi kom hem 
Hon har inte feber men luktar feber så nånting verkar vara på gång. Annars brukar det ju vara full fart på våran lilla vän men inte i går & inte i dag heller. Hon har mest velat sitta i hopkurad i famnen , så där har vi suttit under en filt framför teven. Jag har inte fått särskilt mycket gjort hemma men det får vara. I dag har jag i alla fall renbäddat i sovrummet när vi hade ätit middag. Tvättat lite har jag också hunnit ;) det går vattkoppor på dagis och jag skulle nästan önska att dom gör bort det nu men än så länge är det inte en prick i sikte. Barnsjukdomarna bör man ha när man är barn. Jennifer & Julius var kring 5 år respektive 2,5 år när dom hade. Julius var jätte prickig men det var ändå lindrigare för honom än för Jennifer , Jennifer hade sån grym klåda att vi fick åka ner på barn mitt i natten & hämta tavegyl åt henne. Jaja vi får väl se om det kommer några vattkoppor . Nu sover de tre yngsta & Jennifer har suttit och pluggat inför ett musikprov i morgon. Men även hon är på väg i säng. Jag ska bara andas en stund innan jag tar sikte på lopplådan ;) natti natt på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0