Baciluskerna verkar ha hittat hit 👎

Äntligen ledig nĂ„gra dagar och solen skiner ! DĂ„ var det en tös som kröp upp i mammassĂ€ng pĂ„ morgonen och verkade lite gnĂ€llig , det slutade med att hon spydde ner min sĂ€ng. Jag klarade henne ganska bra men sĂ€ngen var bara att skura och slĂ€nga sĂ€ngklĂ€derna i tvĂ€tten. Min lilla sjukling fick sitta i soffan och titta tv medans jag fixade i sovrummet. Efter en stund hörde jag att hon började grĂ„ta och Judith kom & berĂ€ttade att Jollan hade spytt i soffan. Jag duschade av henne och skurade soffan. Stackars lillan ❀. SĂ„ nu har dessa bacilusker hittat hit! Vi har Ă€ndĂ„ klarat oss rĂ€tt bra men nu var det fĂ€rdigt. Jaja tur i oturen att jag Ă€r ledig och slipper ta vab. Men tycker sĂ„ synd om min minsting ! 

MĂ€rta lĂ€mnar inte hennes sida ! Trognaste vĂ€nnen. Det Ă€r bara hoppas att Judith klarar sig undan ! Men knappast troligt ! Vi Ă€r lite orolig att judithsmage börjar stöka igen. Förra vĂ„ren blev hon ju dĂ„lig lĂ€nge! Vi fick ju vara in och ta prover till slut som inte visade nĂ„nting. Jaja vi fĂ„r se ! Flickorna hade fĂ„tt post en dag ;) 

Medlemskorten frĂ„n papricaklubben kom ! Joline sĂ€ger att det Ă€r hennes bankkort ! :) jaja nu vĂ€ntar tvĂ€ttmaskinen pĂ„ att tömmas och bli pĂ„fylld med mera klĂ€der. PĂ„ Ă„terseende! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0