Fredag 😃

Jag Ă€r i stĂ€darbranschen 😄 eftersom Joline har velat vara mest med mamma nĂ€r hon inte mĂ„r bra sĂ„ har jag inte riktigt hunnit vad jag har tĂ€nkt 😉. SĂ„ i dag försöker jag fĂ„ undan lite grann. Jag plockar och donar samtidigt som tvĂ€ttmaskinen snurrar. Jag hittade nĂ„gra gamla kort i en lĂ„da som jag tĂ€nkte att ni skulle fĂ„ se : 

Jennifer & Julius 😄 en fin somnar för nĂ„gra Ă„r sen , kan det vara 2005 tror jag för det var sommaren vi hĂ€mtade molly . 

Glada syskon hos farmor & farfar ocksĂ„ kring 2004-2005. Farmor hade stickat klĂ€derna Ă„t dom ❀

PĂ„ gĂ„rden hemma. Galonbyxor & slask Ă€r underbart nĂ€r man Ă€r 2,5 Ă„r respektive 5 Ă„r 😄

HĂ€r fyllde pigan 5 Ă„r! VĂ„ran förstfödda juvel ! Oj oj vad tiden har gĂ„tt fort ! 

HĂ€r var hon prinsessa 😄 jo dĂ„ det har hon ocksĂ„ varit ! Ser mycket av Jennifer i Judith 😃! 
Jag ska gĂ„ igenom mina fotoalbum nĂ„n dag 😃 jag har varit sĂ„ noga att bĂ„de framkalla och skriva datum men nĂ„gra smĂ„ har varit i omgĂ„ngar och gjort om. Jag hade fotat av tvĂ„ kort till men hittar dom inte ?! Ska fixa genast sĂ„ fĂ„r ni se dom ! PĂ„ Ă„terseende strax ! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0