Gissa vad Judith leker ?!


Förlåt för den taskiga bilden :) det här har Judith roat sig med länge & väl i vardagsrummet i dag! Hon hade så roligt att jag var tvungen att fråga till slut vad hon lekte ..... Svaret kom snabbt : " jag leker att jag är Ann - Sofi 😃" för tydligen brukar Ann -Sofi ha glasögonen så där 😉. Joline somnade på fm och när hon vaknade så hade ungen närmare 40 i feber ! Julius gjorde också så när han var mindre och även i bland fortfarande - spyr när han får feber! Jag provade att ge henne flytande alvedon men det kom upp lika fort :( . När pappa kom från jobbet så stack jag i väg på Apoteket & köpte suppar. Nu har lillan ingen feber och har till & med ätit lite middag. Men hon är snorig & förkyld. 

Fick mig ytterligare ett skratt åt spjuvern Judith i dag . Hon höll på att packa saker i en väska. Jag undrade vad hon gjorde och hon svarade att hon hade träning i dag. Jag frågade om hon skulle på fotbollsträning som storebror men nä det skulle hon inte. Hon hade prinsessträning !  😃 hoppsan ! Jaja det kan ju vara bra! Nu har jag hunnit klippa pappan i familjen och han blev nöjd så det var huvudsaken. Hundarna har fått mat efter middagen så nu tänkte jag och Jennifer gå en längre promenad med dom. Den stora lurviga fattas mig varenda dag ! På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0