Här är dom 😄


Julen 2004 ?! Det var en julaftonsmorgon och dom hade fått sina julstrumpor 😘 vad små dom var ! Ta väl vara på tiden med era barn för den går alldeles för fort ! 

Prinsessan och prinsen 😄 på äventyr en höstdag 2004. Jag tycker att det är så fint med utebilder ! Som ni märker så älskar jag syskonbilder också 😄! 

Appro på att tiden går fort ..... 
Judith satt här i går och hux flux vräker hon ur sig att hon fyller ju 40 år nästa gång ?! Ja men hej bara 😄 det innebär att jag fyller 73 år ! Sen funderade hon en stund och frågade vad det var hon skulle fylla. Jag påminde henne om att det är 4 år hon fyller. Då säger ungen:
" Ja just ja det är min Britt på dagis som fyller 40 år !" 
Joline tog sig en liten tupplur efter lunchen i går och då hade jag en stund med bara Judith . Det är så mycket klokheter som ryms i den lilla tösen mellan varven. Nä hä nu ska vi äta lunch , i dag blir det resterna från middagen i går och det bjuds på korvstroganoff och ris ! Ha en bra fredag ! På återseende! Tjingeling ! 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Mallan

Judith är ju jätte lik Jennifer!! :)
Vilka sötnosar!
Kram

2014-03-14 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0