Söndag !

Jaha då har jag en natt kvar på min jobbarhelg. Vanligtvis har vi sovande jour men i helgen har vi haft vaken natt av olika anledningar. Fy bubblan vad trött jag var vid tre- snåret. Man är inte van att vara vaken på nätterna :) . Det har även varit marknad här i helgen. Eftersom töserna har varit risiga så blev det ingen marknad för deras del. Jag & Julius gick en sväng och fyllde på sockförrådet :) mormor & morfar kom lite senare och hälsade på oss :

Dom hade köpt varsin prinsessklänning åt Judith & Joline 😃 Judith tog på sig sin direkt och har haft den sen dess. Dom ska alldeles strax i badet så då passar jag på att knöla in den i tvättunnan 😉, i morgon är det dagis för brudarna. De två stora ska till skolan så klart. För Jennifer blir det första veckan efter lovet för hon hade praktik förra veckan. Hon var ju på flickornas dagis och hade fått jätte fint omdöme ! Mamma blir så stolt ! :) bland annat så stod det att hon passat sina arbetstider , varit engagerad och hjälpsam, omtyckt av personal och barn samt tagit egna initiativ. Stora duktiga tösen. 

Julle har städat sitt rum ordentligt i dag och även frågat om han ska gå med sopor så det värmer ett mammahjärta ;) 

Det var så härligt och få bädda ner sig i egen säng och vila en stund när man kom hem. Joline var snabb att komma och mysa med sin mamma :) när hon tyckte att jag sovit nog så fick jag helt sonika en docka mellan ögonen :) charmen med små barn ! 

Nu ska jag ta en kopp kaffe och göra mig i ordning för sista natten :) ha en bra söndag ! På återseende! Tjingeling 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0