Sjuk stuga


Jaha så har vi haft sjukstuga här ! Så här har det sett ut ! 😳 det är bara jag som har klarat mig undan än så länge .... Peppar peppar ta i trä ! Joline startade karusellen på lördag och sen blev det Judiths tur. Sen åkte pappan dit och så kom Jennifer & Julius hem och mådde urk ! Jag har passat upp med vätskeersättning, fruktsoppa , saft och sköljt ur hinkar på löpande band. Egentligen tror jag nog att dom skulle ha kunnat gå på dagis i morgon men vi stannar hemma en dag extra för säkerhetsskull. Så nu hoppas vi att vi har gjort bort det för en tid framöver ! 

I dag ( som vanligt ! ) är det tvätta som gäller ! Jag har större hög än vanligt med täcken och filtar m.m 
Klorinen är flitigt använd ! Usch fy bubblan för magsjukor! 

Jag hittade ett gammalt kort av ett av mina barn :

Ser ni vem ? 
Det är pigan ( Jennifer ) när hon var liten. Så rund och go ! 

Nähä nu ska jag vattna blommorna och fortsätta städa ! På återseende. Tjingeling 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0