Onsdagen är avklarad :)

Jaha då var snart arbetsveckan avklarad ! Sen har jag ledighelg - underbart ! I dag har vi varit i väg och promenerat med jobbet. Vi gick efter en skogsväg och vi hörde några konstiga ljud & visslingar . Vi var inte så brydd i det .... Till att börja med. Det blev högre och högre visslingar , efter en bit så brakade det till ganska nära oss och det hördes en hög vissling. Då sa alla mina instinkter stopp ! Så jag vände fort på klacken och sa att nu vänder vi och går tillbaka till bussen ! Jag var inte så värst sugen på att träffa mamma Björn med två ungar! Jag brukar vara ganska tuff men visst hade man lite björnfrossa ! Det verkar vara många björnar i skogarna häromkring nu. Det har synas björn lite överallt runt samhället! 

Efter jobbet & middagen har jag varit ner och hjälpt mamma lite grann för det kommer nån man från bostadsföretaget och ska göra en besiktning på lgh nu när hon ska flytta. Mamma hade städat och packat lite lådor. Detta hade hon hittat i en låda :

Jennifer har skrivit en lapp till morfar när hon gick i ettan , hon hade för små gympaskor och efter denna lapp så hämtade morfar henne från skolan och så for dom två i väg och köpte gympaskor. Jag visade den åt Jennifer när jag kom hem & hon tittade på den länge alldeles blank i ögonen . Pappa/morfar är så saknad varenda dag ! Vissa dagar så lyftar man luren för att ringa honom men .... Vad hjälper det när det inte finns nån telefon i himlen. 

I morgon så ska rävarna på dagis ( alltså 4-åringarna ) ha en liten utflykt och ha med sig lite fika ! Gissa två som är förväntansfulla 😉, jag har förberett varsin låda med smörgås , 2 kakor och en banan. Dessutom får dom med sig varsin Festis. Våra fina tjejer som har blivit 4 år så fort ! Fast Jennifer fyller 15 år och lilleman har hunnit bli 12 år ?! Tiden bara rusar iväg !! Jaja på tal om det så måste jag börja ta mig i säng för det väntas fm jobb i morgon. På återseende! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0