Onsdag så här mitt i veckan

Hej på er ! Jag jobbar eftermiddag även i dag . Brudarna är på dagis och i dag skulle dom ha en liten utflykt. Så med sig i varsin ryggsäck hade dom ett sittunderlag, Festis , smörgås och en banan. Det var glada töser som jag traskade med till dagis. Joline ångrade sig lite vid grinden och ville hem igen. Hon ville vara med mamma. Usch vad det är jobbigt att lämna dom då. Men vi är ledig sen fredag , lördag och söndag ! 

Ja Joline 😳. Så här ser jennifers monchichi ( hur det nu stavas ) ut. Jennifer fick den sin andra jul av mormor och morfar . Den har hängt med sen dess. Nu hade flickorna fått ärva den. Så här ser den alltså ut nu !! Jag blir galen !! Joline ritar på allt !! Bingopennorna har jag kastat bort ! Hon målar med allt hon hittar . Jag tror säkert att hon vet att man bara målar på papper men men.... 
Vad ska man göra ? Jag tänkte slänga i väg varenda penna .... Men då drabbar det ju Judith som är så duktig och vill måla. Jag har satt nya regler att det är bara i köket vi målar . Judith lyssnar och respekterar det. Joline .... Gör det inte. Pust ! Jaja nu har jag plockat till i vardagsrummet och snabbdammsugit i alla fall. Nu är det dags för ett läkarbesök med den äldsta och sen ska jag på jobbet. På återseende. Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0