Torsdag 9 april

God morgon på er ! Här är det bara jag som är vaken än så länge! Ja mannen har ju farit på jobbet men mina juveler sover ännu. Så jag sitter och myser med en kaffekopp innan jag ska göra ett litet ryck med tvätt och städning. I tisdags hade vi en kille som fyllde 13 år ! Jistanes vars har tiden tagit vägen ?! 

Grattis igen våran underbara unge ❤️🌸! 

Brudarna ville vara kalasfina och uppvakta storebror . Det blev tyvärr inte mycket mer kort än så ....... Kameran hade jag missat att lägga på laddning så den tjöt low batt när man startade den. Det kom folk och firade lilleman. Han fick ryggsäck , mikrofon till datorn och pengar så han var nöjd. 
I går var jag med äldsta juvelen på ett läkarbesök. Sen for vi i väg på äventyr. Mannen jobbade så jag lastade ungar och hundar i bilen . Vi handlade med oss korv och annat gott. Sen for vi till Ulli & Jörgen som var i deras stuga. 

Vi har pratat om det länge och nu blev det av . Dom hade så mysig stuga - jag blev kär 😉. Så fint läge vid älven . Jörgen hade byggt ut och ordnat till och Ulli pysslig som hon är får det mysigt överallt. Ja det var underbart! Ulli visade oss runt. När vi kom till lillstugan ( som en gäststuga med två sängar , ett bord och en kamin ) så frågade Ulli Judith & Joline om dom skulle flytta in där med henne . Judith funderade ett tag och ville inte. Joline log med hela ansiktet och sa jepp ! Så när vi for hem sen pratade Joline om att hon och Ulli skulle flytta in i lillstugan 😉. 


Glada tjejer 😃. Vi hade det härligt i går med roligt sällskap , vi blev bjudna på både mat & fika. Så med andra ord hade vi en toppen dag ! 
Jag förstår verkligen att Ulli längtar till stugan för det var så fint ! Tyckte Ulli klämde in det hela så fint i en mening " man får vara i fred i skogen och inga grannar man behöver vara orolig för att störa " . 😊 
Ja det var en bra dag ! 

I dag har vi inte så mycket planer . Vi ska till logopeden med äldsta tösen eftersom hon fortfarande inte har någon röst ( det börjar vara 11-12 veckor ). 
Sen får vi se. Tvätten behöver få sig en omgång , det ska städas lite men sen får vi se. 
I går blåste det stormvindar . I dag verkar det lugnare så vi kanske går ut en sväng. Vi får se . På återseende ! Tjingeling !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0