Onsdag 12 augusti



I dag fyller barnens farfar 78 år ! Stort grattis till världens bästa farfar ! Vi har ringt och grattat honom så klart ! Vi firade ju alla augustis födelsedagsbarn i hop med flickornas tårta förra helgen 😉. 
Vi har jobbat fm måndag - tisdag och onsdag. Det har varit lugna kvällar. Vad skönt att allt börjar återgå till vanliga rutiner. Tjejerna har fått bada efter middagen , fått kvällsfika och sedan borstat tänderna . Efter det har dom fått gå och mysa framför teven en stund. Klockan 20 har det varit dags för sängen. 

Det har varit trötta tjejer som har somnat på stört! ( Visst har vi köpt fina filtar ?! Helt underbara och jätte mjuka !) 


I dag på min lunchrast så for jag på stan en sväng och bytte ut klänningarna som tjejerna fick dubbla uppsättningar av när dom fyllde år. Sen blev det lite extra också 😉. Judith & Joline godkände så glatt när jag kom hem. Judith och Joline skulle ju vara på dagis till 16.30 - men vid 12.40 fick jag ett sms av Jennifer som frågade om hon fick hämta hem dom tidigare och hyra en film med dom. Så klart att hon fick ❤️! Det kändes så varmt i mammahjärtat 😃! Så det var ett glatt gäng som mötte mig här hemma när jag kom från jobbet. 
I morgon har jag enda lediga dagen den här veckan - då väntar ett tandläkarbesök med den äldsta juvelen i Luleå ! Hmm - känns väl si så där att köra 25 mil och sen är ungen färdig på 20 minuter och sen är det lika långt hem. Jaja det är lika bra att göra bort det. Nu ska jag ta ugglefilten och se teve en stund innan det är dags för sängen. Natti natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0