Lite bilder

Å men hej ! Jag tar mig en liten kafferast innan jag fixar middag. Tvättmaskinen snurrar och den torra vikta tvätten ska sättas bort. Jag vabbar i dag med Judith som är dunder förkyld och har haft febertoppar på närmare 40 grader här på nätterna. Tisdag & onsdag kunde vi lösa eftersom jag har jobbat em men i dag när båda jobbar fm var det svårare. 
Lite bilder skulle ni få se :

Ser ni vilken unge ? 
Det är Jennifer när hon var ungefär lika gammal som flickorna är nu. 

Hon var jätte intresserad av naskar. Hon bytte ut m mot ett n i just ordet mask. Mygga gick dock bra att säga. 

Från samma pimpeltur 😉
Kolla in vilken liten stubbe Julius är ..... I dag är han lång och smal ! Lilleman 💕. 

Från den gamla goda tiden när dom alltid var bästisar ! Nu behövs det inte mycket så tjafsar dom. Men det är väl så syskon emellan . 

En suddig bild men det här var en sommar och vi hade varit & fiskat! 

Jennifer för några år sen 

Julius ..... Också för ett antal år sedan . 

Jennifer ca 4 år gammal 😉 jag frågade Judith vem det var på kortet och hon svarade att det var hon . Dom är jätte lika varann i samma ålder . 
Jaja nu ska jag ordna med middag. Judith har fått välja vilken middag vi ska äta i dag ...... Köttbullar ! En riktig liten köttbullsfröken 😉. På återseende ! Tjingeling . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0