25 juni

Men vars har tiden tagit vägen ? Jag har tänkt uppdatera mer än en gång men tiden och orken har inte räckt till .... 

Vi har haft två månader som har varit fullspäckade. Nu har jag semester och hoppas att allt lugnar ner sig 😉. Här har det hänt massor ! Jag lär knappast få in allt i ett inlägg så jag delar väl upp det efter bästa förmåga ! 
I dag är det inget vidare väder , det är mulet och grått , regnar som om himlen vore öppen mellan varven . Men det passar ganska bra då vi har lite ärenden att uträtta! 

Brudarna har fått sig nya cyklar .... Jo jag vet att Judith ser lite för stor ut för cykeln men nu har vi höjt styret och sadeln. Dom är lyckliga som få 😃. Judith har på en gång fixat det här med att trampa och ta sig framåt - Joline tycker inte att det går tillräckligt fort så hon tjurar i hop. 

Våra kompisar Anders och Angelica har fått en liten pojke - en underbar liten prins som har fått namnet Sebastian . Joline kallar honom dock för Förbaskian . Vars hon då fick det i från ? 


Julius har inte släppt tanken på en lillebror helt .... Så han lånade gärna lilla prinsen en stund. Nu ska jag fylla kaffekoppen och titta i genom vad jag har för bilder på äldsta juvelens grundalbal som vi också har hunnit med. På återseende på en liten stund 😉! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0