God morgon söndag !

Oj det var länge sen ! Jag har tänkt uppdatera flera gånger men så har det kommit något emellan ...... Jaja nu är jag här ! 

Här har jag & brudarna varit vaken en timme. Julius är oxå vaken men resten av gänget sover ännu. Jag dricker kaffe och tjejerna bygger lego . Dom bygger tillsammans och är sams. 
Vi har marknad här i helgen : 

Jag var ledig på fredagen så vi gick på marknaden då. Judith & Joline hade önskat sig varsin ballong så det fick dom. Sen är det ju standard att jag handlar sockar när det är marknad :

36 par sockar inhandlade ! Det var ju rocka socks dagen 😉 ! I våran familj är dessa sockar alltid ett gissel ! Vi handlar sockar i parti och minut men det slutar alltid med att jag har en stor korg med omaka sockar !! ALLTID!! Så vi , i synnerhet min son som inte ids söka , har rocka socks dag lite då & då! 
Vi gick en stund på marknaden och det blåste isvindar! Sen var ungarna nöjda och mamman var djupfryst !! Efter marknaden gick vi till min moster och fikade. 
I går så var vi hemma och donade på. Medans jag hängde tvätt så lekte flickorna i vardagsrummet. Sen när vi andra skulle äta lunch så var Joline borta ....... 

Hon låg i soffan och läste Hälge ! Kolla in stilen på min lilla! Det vete tusan vad som har hänt med solglasögonen ?! Mormor undrade om det var en för häftig solförmörkelse 😉. 
Sen for vi ut på äventyr . Vi har varit på graven och skottat bort snön så lyktorna kom fram. Sen var vi på dollar och handlade lite lördagsgodis ! Nu var det slut på melodifestivalen så nu tittade vi på gladiatorerna i stället. Kvart över åtta sov båda flickorna i soffan. Vi andra tittade filmen freaking friday , den var rolig - vi skrattade ganska gott ! Jag inser att jag delar upp inlägget lite . Så nu ska jag fylla på kaffekoppen . På återseende ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0