Skidlopp på dagis !

På dagis har dom haft vinterspelen med alla möjliga roliga aktiviteter !! Nu i onsdags så hade dom skidlopp ! Jag hade em så jag kunde vara med en stund. Det var så roligt !! Helt perfekt att jag hade em just den dan . 

Här väntar brudarna på att få åka ! Jag kan berätta att dom har väntat i flera dagar . 

Här kommer dom. Lite seg i starten var mina fröknar. Jag ser nu att finaste Ann Sofi kommit med där bakom. 

Det var lite isigt i spåren så Joline hade lite bakhalt. Men dom kämpade på bra ! 

Lyckan var stor när man väl gick i mål ! Näst sist av alla men lika glad för det 😉

Så klart att alla fick medalj och saft efter målgång !! 

Joline har en egen stil 💕. Alla barnen var nöjda och mamman hade fått sig ett gratis träningspass ! 

Det var jätte roligt att få vara med och hjälpa till. Vilket kanonjobb all förskolepersonal gör !! Det kan inte vara lätt att hinna med ! Ändå gör dom det med bravur och ett glatt leende . Ni är guld värda 😘! 

I dag hade vi tänkt oss ut .... Men det ser inget vidare ut - det snöar och är allmänt trist ! Tvätthögen ska först få sig en omgång så får vi se sen. Tjingeling på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0