Söndag ☀️

Nu minsann kom solen fram efter att ha gömt sig hela dagen ! Det var så trist väder i morse så jag slopade våran tänkta utedag. Jag har gjort lite nytta hemma i stället ... Men hann inte allt jag hade tänkt men en liten bit på väg i alla fall 😉. 
Brudarna har haft lilla lässtunden i vardagsrummet medans jag har donat med annat:

Ni ska inte tro att solglasögonen som är likadana fast hela duger .... Nix - dom turas om med de trasiga ! 

Sötungar ! 💕 
Det blev ett fasligt liv i vardagsrummet när jag höll på att diska undan efter frunchen. Så jag gick dit för att titta vad som händer ..... Judith förklarade tålmodigt att det var städdag och Joline hjälper inte till 😳. Hmm undra hur jag låter när det ska städas ! Jag tror då inte att jag låter så 😉. 

Sen har vi diskuterat barn medans vi åt frunch. Joline ska ha 10 stycken ( säger hon alltid ) och Judith ska ha ett barn , sen ändrade hon sig och sa två stycken. En stund senare ändrade hon sig igen och sa att hon skulle skaffa fyra stycken! Sen tittade hon på oss och sa att inga fler i alla fall . Vi undrade ju så klart varför inte det. Svaret som kom lockade fram ett skratt : 
" nä då måste man ju sköta om dom !" 
Lilla ❤️ !! Även om man bara skaffar en måste man sköta om dom men det är så kärt besvär ! 

Nu har brudarna bytt om till klänning och strumpbyxor ! Vi ska åka ut och äta middag hos mormor. Vi inväntar bara sonen . Han har lyckas med att söndra sin telefon. IGEN ! Vi lagade den för 1000kr i slutet av november. Så nu är han utan och vi har sagt att nu får han spara till en ny. Vad som blir så jäkligt är att man inte får tag i honom när man behöver ..... Så nu funderar vi om vi ska köpa en billig vanlig knapptelefon som han kan ha - bara så pass att man når honom. Det blev ju direkt ett nej att det ville han inte ha ! Men den får duga tills han lessnar och sparar till en bättre 😉. Kanske kanske man blir lite mer rädd om sina saker . 

Nähä nu ska jag hänga tvätten och sen ska vi åka ut. På återseende ! Tjingeling på er !  💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0