Uppdatering 16/11

Först tänkte jag visa tjejernas syskonserie som nu har kommit som sms :


Även på den bilden har dom lite grönt i håret. Men jag ringde till photomic och tjejen som svarade skulle maila till labbet och be dom redigera det innan dom kör åt kortet på fotopapper. 
I fredags så var jag och några arbetskompisar ut på den årliga festen som arbetsgivaren ordnar en gång om året. Eftersom det är en ganska stor arbetsgivare så delar man upp alla anställda på tre tillfällen. Tills nästa år så hoppas jag att man kan lösgöra oss alla så att hela arbetsgruppen kan gå tillsammans. Nu saknades två av oss. Vi träffades först hos Mia som hade ordnat så fint med lite förtugg och lite bubbel 😉

Tusen tack finaste du ! Det var så gott ! Vi hade riktigt roligt ! Sen begav vi oss till restaurangen där vi skulle få äta och roa oss. Det stod kom i tid på biljetten så döm om våran förvåning när vi fick stå ute och köa ett bra tag innan vi kom in. Jaja det gick ju ändå ! 

Förrätten var röding. Ganska gott men jag förstod inte riktigt vad det där bruna som kexliknande var för nåt . 

Huvudrätten var potatiskaka och oxfilé . Det var jätte gott ! Dock kanske lite för mycket soja i grönsaksblandningen under köttet. 
På efterrätten tog jag ingen bild. Sen har vi dansat och skrattat och mått prima ända fram till det att dom stängde . Det var jätte roligt ! Det kändes som att jag behövde det 😃. Jag var lite negativ och var inte alls så sugen på att klä upp mig och dra i väg på fredagseftermiddagen efter att ha jobbat hela veckan. Men nu är jag så nöjd att jag gjorde det! Jag var hemma vid klockan två. 
Morgonen efter så vaknade mina sköna bönor vid halv sju men lyckades få dom att komma och mysa med mig till klockan åtta ! I bland lyckas man bra 😉. Jag hade ont i knäna när jag klev upp - man är inte van att dansa hela kvällen något mer ! 
Vi hade en bra kväll ! Senare på lördagen så var vi i väg på dollarstore med mormor och det var ju lördag så det blev att handla godis . 

På dollarstore var det full jul ! Judith & Joline var helt fascinerade av allt pynt ! Ja lediga helger har ju en tendens att gå alldeles för fort 😉. I dag har det varit måndag igen och jobb, dagis och skola har den bestått av. 


Min personliga almanacka hade kommit i brevlådan när vi kom hem. Även Jennifers:

Vi har haft dom tidigare och varit jätte nöjda ! Jag gillar ju det där med att ha koll på livet och alla läkarbesök med mera 😃. 
Nähä ni nu for klockan i väg igen så jag måste ta mig i säng . Natti natt på er ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0