Men god kväll 🌙

Jaha hopplös som jag är så har jag inte tagit mig i säng ännu! Jag eldar i gång på kvällarna när barnen har lagt sig och får som mest gjort då 😉. Jag har nyss varit och hängt upp flickornas överdragsbyxor på tork. Skulle packa ryggsäckarna till dagis i morgon och tyckte att byxorna var väl så lortiga. Den här årstiden och barn är lika med att en tvättmaskin är ett måste ! 

Efter middagen så körde jag , tjejerna och Aska Jennifer till bussen. Allt var frid & fröjd när Jennifer gick på bussen. Mamman bet sig i tungan för att inte visa hur jobbigt jag tycker det är 😒. Jennifer gick på bussen och vi gick till bilen . Jag satte fast brudarna i stolarna. Men jösses vilket liv det blev när bussen åkte ! Joline grät och skrek i högan sky ! Våran lilla dramaqueen skrek att nu far bussen och Jennifer är borta för evigt ! Hon kommer aldrig mer hem. Jag försökte säga att Jennifer kommer ju hem på fredag ! Men det lyssnade inte Joline på. Vi körde bakom bussen tills vi skulle svänga av hemåt. När vi kom hem på parkeringen så klev jag ur och tog lös den storgråtande Joline . När jag sen vänder mig mot Judith så ser jag att hennes tårar också rinner. När jag kramade om henne så brast det ju och även hon grät högt. ❤️ 
Anders och Bellen ( hunden ) kom för att hälsa på så han tog Aska. Efter många om och men så lugnade dom sig och sen frågade dom hur länge det är till fredag 😉. 
Grabbarna i familjen kom också hem och fick sig lite middag. Judith & Joline har badat och borstat tänder . Sen blev det en tidig kväll för de sköna bönorna eftersom dom ska upp tidigt i morgon . 
Jaja natti natt på er ! Tjingeling . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0