Solig fredag ☀️

I dag är det fredag ! Tjoho ! Våran största juvel kommer hem i dag ! 
Då vet jag någon ( ja några -alla ) som blir glad ! Tulta har tagit på sig rollen som extra mamma till Aska och tvättar av henne lite då och då. Aska är tre gånger så stor som Tulta men det spelar ingen roll . 
Jag vabbar med Joline i dag. Känns lite visset med tanke på att det blir mindre i plånboken till lönen men men ..... Klart att man är hemma när barnen inte mår bra ! 

När man är sjuk o har feber så är det bra med kall glass ! Så damerna äter glass och jag är tacksam över att dom har feber i stället för magsjuka eller något värre ! Jag håller på att beta av tvätthögen och tänkte städa till i köket på bänkarna . Skura mikron står oxå på min göralista i dag. Sen om jag hinner ska jag köra en rensning i min garderob . Så passar man på att göra lite nytta när man ändå är hemma . Sen måste jag sätta mig och titta över en beställning på kläder till barnen. Dom växer så det knakar ! Jaja nu ska jag hänga tvätt. Först verkar det som att jag måste medla mellan de två töserna. 😉 på återseende ! Tjingeling . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0