Brudarnas första kompiskalas !

Så kom den då äntligen ! Inbjudan till ett kalas till en flicka i deras klass ! Första födelsedagskalaset som dom ska gå själva på ! 



Självklart så har dom fått välja varsin present ! Vi har hjälpts åt att slå in dom i fina papper och skrivit grattiskort ! Gissa om dom längtar tills i morgon ! Älskade trollungar ! Både jag och Crille jobbar förmiddag i morgon men det är bara på området ovanför så storasyster går dit med dom och hämtar dom sedan . Tjingeling ! 


Kommentarer
Postat av: Hejsan! Så roligt att följa din blogg. Nu minns jag inte hur jag halkade in här, men var just jag

Hejsan!
Roligt att följa din blogg om din vardag med tvillingar. Halkade in här just efter att jag själv fått tvillingar. Tiden verkligen rusar iväg, nu är dom snart 10 månader.
Önskar dig & din familj en fin dag!

2017-01-09 @ 06:16:48
Postat av: Anonym

Oj, jösses... ser jag strulat till det lite ...
Är för tidigt på morgonen 😂
Ber om ursäkt

2017-01-09 @ 06:18:09
Postat av: Hoppsan...

... var nog lite vimsig imorse efter lite för lite sömn ... ser att jag gjort lite galenheter : ) jag och teknik=dålig kombination
Mvh den virriga tvillingmamman

2017-01-09 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0