God jul i efterskott !

Jag har faktiskt försökt uppdatera tre gånger men när jag suttit och skrivit tre ganska långa inlägg och tryckt publicera så har hela rasket försvunnit ! Så nu delar jag upp det lite. 


Alla våra juveler på julafton ! ❤️ vi har haft en underbar jul ! Jag hade sån tur att jag var ledig fredag lördag och söndag på schemat ! Så alla julklappar var färdiga på torsdag och på fredagen så fick vi lämna av flickorna hos mormor. Sen for jag och de två stora barnen och gjorde undan handlingen av julmaten ! 

Pappan i familjen jobbade till kl 16. Men det gick bra ändå. Vi kokade skinkan på kvällen innan julafton. Joline sa att vi inte fick glömma gratisgratängen .... Vi förstod inte vad hon menade 😉. Då tittade hon på oss som om vi inte förstod nånting alls . Till slut var vi tvungna att fråga henne vad hon menade . Gratisgratängen =griljeringen !  😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0