Sista dagisdagen !

Så kom då den där sista dagen ..... Usch vad tiden har gått fort ! Jag tyckte att det var nyss vi skolade in dom på dagis. Det känns lite vemodigt ! Jag vet ju att det kommer att gå bra i skolvärlden också. Men dagistiden är ändå en så härlig tid ! Man har full koll på allt och vet att personalen har det också ! Jag är så tacksam att flickorna också fick gå på mandolinen.

Dom var så stolt i sina nya självvalda kläder ! Älskade småtroll 💕.
Jaja nu ska vi njuta av sommaren innan vi tar i tu med det nya äventyret i skolan!
Jag har stökat på här hemma och rensat flickornas leksaksskåp i köket. Det tog sin lilla tid ! Dom hade en brio spis och en diskho till i köket. Dom har inte lekt med dom på flera år ! Det har mest fungerat som avlastning till andra leksaker. Så nu blev jag leds och rensade bort. Sen gav jag i väg spisen o diskhon till en arbetskompis som har ett barnbarn på två år. Bättre att det kommer till användning än att det står här och samlar saker. Men Joline är ju Joline ..... Hon tycker inte om att sätta i väg nånting ! Allt ska sparas ! Så hon var lite ledsen och skrek om spisen. Sen pratade vi om det och till slut så medgav hon ju att hon inte leker med den något mer.

Jag hittade en sån fin tavla till köket. Vi har fortfarande inte satt upp tavlor efter att vi har fått reparerat. Men nu när jag har röjt i genom och städat till ska det fixas !

Dessa hjärtan ska också få komma sig upp . Dom har jag hittat på dollarstore för ett tag sen. Jag tyckte att som var charmiga med bra budskap !

Vi var förbi mormor en sväng i onsdags och då myste vi på balkongen. Judith tyckte att det var så ljust av solen så hon kisar.
Jaja nu ska jag göra lite nytta här. På återseende ! Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0